Wednesday, May 28, 2014

Derma darah 2021

future: 2021

Hai. Darah saya type O*. Klau sape eksiden,bekalan darah tak cukup, call la sy. Ini no saya, 090643254545*. Jangan risau, darah saya halal punye. Tak perlu cuci. Saya tak makan cekelat babi pun. Saya melayu muslim. Tapi kalau ade orang cina , india perlukan darah type O*, call aje saya. Saya ok je.

Euww. Yang da mkn cekelat babi tu. Kalau cuci darah tu jd ape. Daging, kepala otak sekali tak cuci kan? So... tetap tak halal jugak. Euww. Jijik. Babi betul la.

DAPATKAN DARAH HALAL!


*tertakluk pd terma dan syarat

5 comments:

  1. saya ada jual produk jus air tanah umtuk sesiapa termakan babi boleh minum untuk samak dalam satu badan. pm me if you're interested. errr hek....

    dulu masa belajar pensyarah aku pernah cakap

    "ko pergi sambung belajar sampai ke overseas pastu semua haram halal tak peduli ko telan babi pastu ko ingat dengan minum air tanah maka darah ko dah suci lah.. cuci dosa camne plak???"

    ReplyDelete
  2. lambat lagi iklan ni nak valid...huhu

    ReplyDelete
  3. Aku xsuka cokelat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...