Saturday, March 29, 2014

kikoku ( 帰国 )


   Setelah 4tahun, tambah 1tahun extend disini, alhamdulillah... berjaya habiskan degree di sini. Penat. Letih. Hari-hari kena marah dengan orang atasan. Hari-hari kena perli dengan orang atasan. Hidup miskin dengan duit sendiri beberapa bulan kerana menunggu "permohonan perlanjutan biasiswa" itu diluluskan. Tapi alhamdulillah. Segala keperitan yang aku lalu setahun ni.. banyak bukak mata, minda aku terhadap kekurangan diri, serta menukar pandangan aku terhadap sesuatu hal sekitar aku ni. aku tak rasa apa-apa kerugian. Ya , betul.. masa aku rugi. Tapi, aku rasa aku muda lagi. Aku sedar, aku ada buat salah. Jadi aku berkeputusan untuk bertanggung jawab atas kesalahan tu. "BAIKI BALIK". Alhamdulillah. Setel sudah. Lusa ni nak balik da. Sibuknya nak berpindah rumah..nak uruskan itu ini. Haih.. Takpela.. da nak balik mesia da. Hehe.. Sorry la, tak sempat nk teruskn " ke tokyo ke kita ". Tak sempat nak sentuh laptop pun.. ini pun hapdet pakai hanset. haha.. ketar jari.

   Mungkin aku akan menyepi untuk jangka masa yang lama. Al maklum lah... rumah kampung kan. Pasang tenet pun, belum tentu dapat tenetnye. So, moga berjumpa lagi. So ini sedikit sebanyak personal detail saya. Haha



Nama : Mohd Khirul Amri Bin Hasan
Asal : Pahang
Umur : sweet 24
Facebook : khirul amri bin hasan
twitter : aiehasan
instagram : aiehasan

#kikoku : Pulang negara asal.



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...