Tuesday, November 12, 2013

jolly shandy shakalaka beybeyh

Senang - senang je agama kita dipersenda kan.
Celaka carlsberg.. ini kerja tauke cina kapir lah ni
Then berkait dengan parti politik pulak....
dan bla bla bla.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Dey. Kau ade otak?
Aku harap sangat kau ada.
Kau pandai membaca?
Aku harap sangat kau pandai membaca.
Kau jaga haram halal tak?
Aku harap sangat kau jaga.

Acu baca di tin tu tulis apa?
Sekarang ni, tauke cina ,carlsberg yang bodoh?
Atau tukang minum, atau penjaga yang tak ambil cakna?
Sekarang kau sibuk menggelupur tunding jari.


Aku rasa ramai aje kot melayu islam yang bantai semua sushi yang dijual di malaysia tu.
Aku rasa ramai  aje kot melayu islam yang telan saje "ramen" di Malaysia.
Aku rasa ramai aje kot melayu islam yang tanpa was - was makan di restoren "cina".


Aku tanya kawan "chantik" di Malaysia... " ramen yang kau makan kat restoren tu halal tak ?"
jawab dia " eh, halal la kot..malaysia kan. haha.. entah, tak tahu la. halal kot. huhu "


HALAL KOT KEPALA HOTAK DIA



#fyi - shandy itu minuman daripada "jus buah or minuman berkarbonat" yang dicampur dengan "beer". So, siapa yang bodoh sebenarnya ni ?




4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...