Sunday, December 30, 2012

Lagu Putus Cinta



    Lawak. Entah mengapa.... waktu aku tengah krisis dan kearah mahu break dengan ex aku yg dulu tu... lagu nih yang buat aku tersenyum. Bro's dekat sini jugak yang banyak tenangkan aku..ingatkan aku , bahawa ada banyak lagi benda penting yang perlu aku laksanakan berbanding terus frust dengan cinta basi tu. Tanggungjawab aku sebagai muslim, anak , dan juga rakyat Malaysia yang dibayar untuk "bekerja sebagai pelajar" disini. Yang tak leyh blah... siap bagi ayat. Ko tak yah risau lah.. kau hensem kot, tak susah lah nak dapat yang baru. 

   Bagi aku, itu yang dinamakan kawan. Ada time kau susah. Sampai sekarang aku dengar lagu ni, mesti aku teringatkan kisah lama. haha.

3 comments:

  1. Xper..pengalaman tu mengajar..frust tu biasa..evrything happen for a reason..heihei

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betteiii.... pengalaman itu mematangkan apa yg terbantut.haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...