Friday, August 17, 2012

complicated


perempuan
rumit, aku tak faham dengan perempuan

Bila aku dah tak suka, menyampah dengan ex ..
Kau kata, janganlah macam tu.. tak baik,
ikhtiarlah untuk berbaik-baik

Tapi dulu, ex aku jugak pernah jeles dan marah
bila mana aku wish "tahniah" atas perkahwinan ex sblm ex yg ini
habis emo tak tentu pasal.

perempuan,
kau rumit..aku tetap tak faham.

Oh ya, perempuan juga kata begitu pada lelaki
lelaki itu rumit.

sama-sama bebal rupanya.
bagus lah.lengkap.


sekian.

4 comments:

  1. Wahhh ada berapa ex ni Yong? Hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bnyk pun.. satu.. dua.. tiga... dot dot dot je. haha

      Delete
  2. hahaha.. aku ingat pempuan aja yg pandai mengeluh lelaki itu rumit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, hanya pondan dan pengkid je yang terrer bab-bab bertentangan dengan manusia berlawanan jantina dengan dia tu :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...