Tuesday, April 10, 2012

monyet dan DSLR

 Salam readers... tetiba malam nih aku rase rajin sangat-sangat nak buat entry.hehe.. sedangkan keadaan badan tak lah mengizinkan sangat.. uhuk-uhuk.hehe... Kalau bace tajuk pun, dah tahu ape yg mahu aku ketengah kan kan? 

 Sebelum ni aku memang pernah buat entry pasal ni.. sila klik sini. Ye, memang aku agak berbulu sikit dengan manusia yang mempunyai kamera DSLR ni... Tapi langsung tak pernah nak reti-reti ambil gambar... maksud aku, Kamera tuh jadi mainan aje. Kualiti gambar... langsung tak ada. Bukanlah nak cakap..

"aku nih terrer bab-bab photography nih"

 Tapi,tolong lah kawan-kawan sekalian... kamera punye besar, buat keluar bile time ade event. Event pulak macam rumah terbuka hari raya,sambutan hari merdeka,Thaipusam... agak-agak, berapa kali aje eh, kau charge bateri kamera kau tu? hehe... 

"Bila masa nak terrer ambil gambar,kalau kamera BESAR jadi perhiasan dalam rak aje? "

 Jangan lah sampai satu tahap, orang tengok kau pegang kamera... eh, bdk nih boleh jadi photographer untuk majlis kawen aku nnt... Tapi last-last,gambar yang diambil lebih kurang dengan guna kamera digital 10 tahun yg lepas. 

"Kesimpulannya, photography itu best,tapi lagi best kalau kau ada skill dan kreatif."




4 comments:

  1. alahai seb baik kamera saya jenis yang ciput saja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... biar kamera ciput, jgn kualiti gmbr yg ciput :P

      Delete
  2. Oww quality gambar mesti meletops walaupun kamera ciput ya...haha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. aku guna camera hanfon saja :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...