Tuesday, October 4, 2011

Aku si pecinta DSLR

Salam readers yang kiut miut sekalian.. rase macam lame x menaip lah! Haha..

DSLR.. korang mesti taw kan DSLR tuh menatang ape? Tipu ler x taw kan?? Blog walking punye ganas..punye la sanggup beli broadband yang laju.. tapi DSLR pun kau x taw~  DSLR atau kamera digital besar gedabak kini menjadi kegilaan ramai rakyat Malaysia… Best ke amek gambar guna DSLR nih?
Bagi aku yang sememangnya minat mengambil gambar..of kos la ye! Guna DSLR memang best..di samping kualiti gambar yang agak mantap..ia juga BERGAYA.

“stylo giller kot! “


Cube kau bayangkan,kau pergi reunion sekolah ke mana2 ke…then kau bawak la DSLR kebanggaan kau tu. Sekejap je..nanti mesti ade bebudak yang  tanya psl DSLR tu..kan? kena pulak dengan lense yang panjang nak mampus tuh..perghhhh.

“tapi bila ambil gambar… fail”


So,nampak sangatlah DSLR itu hanya lah sebagai bahan untuk BERLAGAK kan? Bukan nak cakap lebih2.. tapi aku taip apa yang aku nampak..serius.Aku ade je kenalan yang main DSLR ni.. tapi gambar2 yg diambil.. teruk.Teruk sangat-sangat.. angle pun tak betul..gambar yang aku ambil guna DIGITAL CAMERA ni lagi berkualiti..ape cer?? 

“masuk pasar ikan pun bawak DSLR?”


Tak sayang kamera ke kak?? Dengan penutup lensenye tak pakai.. huihhh.. ganas sangat nih. Tak kisah lah ape yang anda nak buat dengan DSLR anda tu..tapi tak bertempat rasenye. Belajar lah ambil gambar betul2..nanti2 boleh buat bisnes amek gambar orang kawen..dapat duit bnyk tu kak.

“lazimnya,aku tak mampu lagi nak beli benda alah tuh”


Ye..betul sangat2.. sebab tuh aku buat entry nih.aku jeles.. haha  

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...